Intrebari frecvente
Favorite (1)
Cum poți vizualiza produsele salvate la Favorite
Posted: Jan 2, 2024 in Favorite
În secțiunea “Contul meu - > Favorite” ai optiunea de a vizualiza produsele favorite, salvate;
Plati (3)
Plata prin voucher
Posted: Jan 2, 2024 in Plati
Pentru a achita o comandă în totalitate cu vouchere, este necesar ca valoarea acestora să acopere totalul general al comenzii.
Înainte de finalizarea comenzii, după ce ai ales datele de livrare și facturare, regăsești secțiunea în care poți adauga seriile voucherelor.
Dacă suma voucherelor nu este integral utilizată, aceasta se va pierde, fără a o mai putea utiliza la o viitoare comandă.
Nu ai primit factura ?
Posted: Jan 2, 2024 in Plati
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client.
-Intra in sectiunea Comenzile mele;
-Selecteaza comanda;
-Descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o;
Modalitati de plata
Posted: Jan 2, 2024 in Plati
Ramburs
-Plata se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor.
-Persoane fizice: maximum 10.000 lei
-Persoane juridice: maximum 5.000 lei.
Garantia produselor (3)
Perioada de valabilitate a garanției standard
Posted: Jan 2, 2024 in Garantia produselor
Beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor pentru toate produsele vândute și livrate de către Maruntisuri si parteneri.
Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.
Ce faci dacă ai pierdut certificatul de garanție
Posted: Jan 2, 2024 in Garantia produselor
Dacă ai pierdut certificatul de garanție și nu ai unul în contul tău de client, te rugăm să ne scrii pe email.
Te vom ajuta prin emiterea unui duplicat.
Garantia produselor din Marketplace
Posted: Jan 2, 2024 in Garantia produselor
Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre partenerii Maruntisuri Marketplace, vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului sau in format electronic in contul de client.
Certificatul poate fi emis de catre partenerul Maruntisuri Marketplace sau de catre producatorul produsului.
Daca certificatul este emis de catre partenerul Maruntisuri Marketplace si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta.
Returul produselor (7)
Ti s-a reținut taxa de retur pentru un produs livrat defect ?
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Returul produselor vândute și livrate de Maruntisuri este gratuit.
În cazul produselor vândute de parteneri, nu se percepe taxa de retur.
Cum primești banii în urma unui retur dacă nu ai cont bancar
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Dacă nu ai un card bancar și dorești să înregistrezi o fișă de retur, poți alege un voucher ca metodă de restituire a sumei.
De asemenea, putem transfera banii într-un cont bancar terț, indicat de tine în fișa de retur.
Când primești banii înapoi
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Dacă ai returnat unul sau mai multe produse și ai selectat opțiunea de a primi banii înapoi, aceștia vor fi transferați în maximum 14 zile în contul din care ai efectuat plata sau in urma raspunsului primit de la echipa tehnica.
Cât durează înlocuirea unui produs
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Termenul de soluționare a înlocuirii unui produs este de 14 zile calendaristice.
Initializezi returul pentru produsul ce urmează a fi înlocuit;
Produsul este preluat de curier;
Produsul ajunge la vanzator și este verificat din punct de vedere tehnic și estetic;
În urma verificării tehnice, produsul nou este expediat către adresa indicată de tine.
De asemenea, vei fi informat prin SMS și e-mail în momentul expedierii;
Dacă ai neclarități, poți lua legătura cu noi pe email.
Cât durează finalizarea unui retur
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Din momentul în care ai finalizat fișa de retur, termenul de soluționare este de 14 zile calendaristice.
Curierul se va prezenta la adresa indicată de tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur.
Cum anulezi o fișă de retur
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
Dacă ai înregistrat o fișă de retur și dorești să o anulezi, te rugăm să refuzi predarea la curier, respectiv nu mai duce produsul la punctul de predare ales de tine!
Condiții generale pentru retur
Posted: Jan 2, 2024 in Returul produselor
În funcție de natura produselor pe care dorești să le returnezi unui partener din Maruntisuri Marketplace, trebuie să ții cont de următoarele:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit;
Asigură-te că produsul nu este protejat de parole create de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit. Pentru a fi adus la versiunea inițială de software, produsul trebuie să nu conțină date cu caracter personal;
Returul se va face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător sau distribuitor) și toate documentele cu care produsul a fost livrat;
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de accesoriile și cadourile cu care a fost livrat;
Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și electrice și produsele cărora le lipsesc accesorii;
Nu se acceptă produse ale căror sisteme de operare sau alte programe existente la livrare au fost dezinstalate. De asemenea, nu se acceptă produse ale căror licențe OEM au fost activate;
Preluarea produselor va fi refuzată dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele pe care le-ai menționat în formularul de retur;
Verifică politica de returnare a fiecărei firme partenere Maruntisuri Marketplace pentru toate detaliile privind condițiile generale de retur.
Comenzi si livrare (10)
Ce faci dacă ai primit doar un colet dintr-o comandă formată din mai multe
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Dacă comanda conține produse de la parteneri diferiți, acestea se vor livra separat, fiind trimise de către fiecare vânzător în parte.
Dacă ai primit doar un colet, iar comanda ta este formată din mai multe produse vândute și livrate de Maruntisuri, poți verifica statusul celorlalte colete accesând secțiunea “Comenzile mele“
Ce faci dacă ai o comandă sau o livrare anulată
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Din motive diferite, livrarea sau comanda ta pot fi anulate.
O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.
În cazul unei comenzi anulate, coletul nu este predat de vanzator curierului. În această situație, vei primi un e-mail prin care vei fi notificat că nu putem onora comanda, întrucât nu au fost rezervate produsele.
Dacă ai anulat comanda sau livrarea din contul de client, vei primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat-o.
Intervalul de livrare pentru o comandă
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Intervalul pentru o comandă livrată prin curier este între orele 09:00 – 18:00, de luni până sâmbătă.
În funcție de tipul de produs, de magazinul de la care ai comandat, de adresa de livrare și de beneficiile la care ai acces, vei avea un estimat de livrare variabil.
Taxe de livrare pentru produsele vândute de Maruntisuri
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
În funcție de produsele comandate și de beneficiile contului tău Maruntisuri, comenzile tale pot include taxe de livrare.
Comenzile plasate pe site-ul maruntisuri.ro sunt livrate numai pe teritoriul României, iar costul transportului difera in functie de politica fiecarui vanzator.
Ce faci dacă primești un alt produs față de cel comandat
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Daca ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare.
În cazul în care ai acceptat coletul, poți să îl returnezi și să plasezi o nouă comandă.
Ce faci dacă ai o livrare întârziată
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Dupa ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.
Iată ce trebuie să faci:
Urmăreste statusul comenzii în secțiunea Contul meu – Comenzile mele
comanda intarziata, intarzierea comenzii, livrare comanda
În cazul în care nu reușim să respectăm promisiunea de livrare, vom reveni către tine cu actualizări.
Cum verifici statusul livrării
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Dupa ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.
În cazul în care statusul de livrare nu este vizibil, ne poți contacta pe email;
În ziua în care urmează să se facă livrarea, vei primi un mesaj prin SMS.
Cum anulezi o comandă
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Poți anula comanda online, din contul tău, până în momentul în care este creat AWB-ul pentru curier.
Intră în contul de client la secțiunea “Comenzile mele”;
2. Apasă pe “Detalii comandă”, la ultima comandă afișată;
3. Selectează anulează comanda;
In cazul in care in pagina din contul tau nu apare butonul de anulare comanda, te rugam sa ne comunici anularea pe mail
Ce faci dacă nu poți anula comanda
Dacă observi că AWB-ul este creat, refuză comanda când ajunge curierul. Acesta ne va informa în legatură cu decizia ta și vei primi banii înapoi după ce anularea va fi înregistrată.
Cum modifici o comandă
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici datele selectate inițial, o poți face doar pâna la facturarea comenzii, prin anularea acesteia și replasarea unei comenzi noi cu datele corecte.
Este important să știi că plasarea comenzii noi trebuie făcută la distanță de aproximativ o oră de la anularea comenzii inițiale.
Dacă comanda a fost deja facturată, ne poți contacta pe email pentru modificările dorite.
Plasarea unei comenzi
Posted: Jan 2, 2024 in Comenzi si livrare
1.Adaugă în coș, dupa care mergi la coșul de cumpărături;
2. Apasă butonul “Continuă”.
3. Ajungi în pagina “Detalii comandă”, unde alegi modalitatea de livrare (la domiciliu), completezi datele de facturare și alegi modalitatea de plată. Bifezi “Pasul următor”, după care “Trimite comanda” și vei primi un e-mail de confirmare.
Informații despre produsele vândute de Maruntisuri și parteneri
– În coșul de cumpărături, poți avea simultan atât produse vândute și livrate de Maruntisuri, cât și de partenerii Maruntisuri Marketplace.
– La fel ca produsele vândute direct de Maruntisuri, aproape toate produsele vândute de partenerii Maruntisuri Marketplace au afișate informații de stoc în timp real precum și timpul estimat de livrare pentru fiecare localitate din România.
– Produsele oferite de partenerii Maruntisuri Marketplace pot fi livrate prin curier.
Contul meu (6)
Cum puteti returna un produs
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Completati formularul apasand butonul Formular retur, iar dupa completarea formularului veti fi contactat de un reprezentant al companiei noastre pentru a primi un numar de inregistrare.
Va rugam sa nu trimiteti coletele fara acest numar de inregistrare scris pe AWB sau pe ambalaj.
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea produsului.
Cum poți vedea și actualiza datele personale
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Accesează secțiunea “Informatii cont” pentru vizualizarea și editarea următoarelor date personale:
forma de adresare;
nume și prenume;
telefon mobil;
punct de ridicare;
adrese de livrare salvate;
date companie;
Cum poți verifica istoricul comenzilor plasate
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Poți verifica istoricul comenzilor plasate din secțiunea “Comenzile mele“.
Comenzile apar în ordine cronologică inversă, de la cea mai nouă, până la cea mai veche.
Cum poți verifica livrarea comenzilor plasate
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Comenzile aflate în livrare pot fi urmărite din secțiunea “Comenzile mele”.
Iată ce detalii îți sunt disponibile:
parcursul comenzii de la plasarea acesteia până la livrarea ei;
modalitatea de livrare aleasă;
totalul de plată (dacă ai ales plata ramburs);
adresa la care coletul urmează să fie livrat;
codul AWB, prin intermediul căruia poți verifica statusul livrării și pe pagina firmei de curierat.
Găsește rapid specificațiile unui produs
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Toate specificațiile de care ești interesat îți sunt la îndemână în fiecare pagină de produs.
1.Mergi la secțiunea “Detalii ale produsului” din pagina de produs.
Cum poți vizualiza și administra datele contului de client
Posted: Jan 2, 2024 in Contul meu
Secțiunea “Contul meu” cuprinde informații generale despre calitatea ta de client. Iată detaliile pe care le poți vedea: - numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail; - activitatea de client , în care vei găsi numărul total de comenzi plasate, numărul de produse favorite și numărul de review-uri pe care le-ai scris; - adresele și punctul favorit de livrare, adresele de facturare;